tirsdag 3. juni 2008

Oppdateringer




Det er fortsatt et nydelig vær her, nesten for varmt til at man orker å gjøre noe håndarbeid - men bare nesten.... Litt har jeg fått gjort: Har blitt ferdig med del 2 av garnmysteriet - og aner virkelig ikke hva dette skal bli til slutt. I morgen kommer del 3 av dette mysteriet, lurer på om jeg da blir litt klokere?


Jeg har også kommet meg et lite stykke videre på heklejakken. Jeg hadde egentlig tenkt å hekle flere av disse, men har nok ombestemt meg - det blir rett og slett for mange tråder og feste, og det er ikke akkurat det mest morsomme jeg gjør.... Så selv om jeg fester trådene etterhvert så frister dette ikke til gjentagelse - i allefall ikke sånn med en gang, men med min gullfiskhukommelse så skal man jo ikke være helt sikker heller, for jakken er jo veldig søt da..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar