torsdag 25. september 2008

Lapper i fleng

Hei hei
Jeg oppdaget plutselig at antall besøk på bloggen har passert 1000! Kjempeartig at så mange har funnet veien innom bloggen min, som er veeeldig liten og lite kreativ i forhold til utallige andre kjempeflotte blogger "ute i verden". Noen av dem finner du linker til på høyre side i bloggen min her - ta en tur innom dem, der finner du utrolig masse fint!!

Har ikke noe ferdig å vise frem i dag, men jeg holder på med flere prosjekt. Ett av dem er et lappeteppe fra et mønster jeg har fått på hobbyboden.



Jeg har kanskje heklet halvparten av lappene jeg trenger til nå - er litt usikker, for jeg vet ikke hvor stort jeg vil ha dette teppet. Men dette er et prosjekt som går over lang tid :-)

2 kommentarer:

  1. Du verden.....spennende med slike, å jeg kikker gjerne innom igjen å ser om du er ferdig...sliter med et sjøl, å venter bare på inspirasjon til å gjøre det ferdig..lykke til.

    SvarSlett
  2. å så flotte farger på lappene.
    Mye arbeid på slike tepper, men du er jo ganske godt på vei:)

    Måtte le av bildene på innleggt om at stor gutt kan spise selv...
    -herlig!

    SvarSlett