onsdag 21. mai 2008

Dåpskjole


Med det samme jeg holder på å vise frem litt "gamle" ting her, så kan jeg ikke komme utenom dåpskjolen min. Den heklet jeg som 17-åring. Den har nå vært i bruk hele 9 ganger. Jeg selv har hatt bruk for den bare to ganger da - første gang for 16 år siden til jenta mi, og for andre gang i februar i år da minstemann ble døpt. De andre gangene kjolen har blitt brukt så er det barna til mine søskenbarn som har blitt døpt i den. Kjolen har både rosa og blå underkjole og sløyfer.

3 kommentarer:

  1. ser at her blir det mye fint og snadder ettervært. gleder meg masse til å se videre hva som kommer. Fått en god start på en fin fin blogg:-)

    SvarSlett
  2. Koselig side. Gleder meg til å følge med!

    SvarSlett
  3. Jeg er kjempeimponert. For en jobb det må ha vært å hekle denne dåpskjolen, også var du bare 17 år gammel da du lagde den?
    De andre tingene du har lagd ut er også fine. kommer gjerne på besøk til deg igjen, det blir spennende å følge med på bloggen din.

    SvarSlett