torsdag 29. mai 2008

Sommeren har kommet!



I dag har det vært et nydelig vær her hos oss, og store deler av dagen har vært tilbragt på verandaen. Her er et bilde av storsjarmøren vår, lille Tobias på 8 mnd, som koser seg i solen. Det ser nesten ut som at det ikke er så varmt i og med at han har strømpebukser på seg, men dette bildet ble tatt så tidlig på morgenen at solen ikke varmet så godt ennå.




I dag fikk han smake på vannmelon for aller første gang, og det falt virkelig i smak, 5 små tenner kan jammen bite store biter...





Litt håndarbeid må man også ha i varmen, og i dag har jeg drevet på med (bare) to prosjekt. Jeg har meldt meg på Garnmysteriet nr 4 på hobbyboden.

Mysteriet er inndelt i 5 deler, Den første delen fikk vi i går, de andre vil vi få fredag 30. mai, onsdag 4. juni, mandag 9. juni og fredag 13. juni. Før start fikk vi bare vite hvilken pinnestørrelse vi skulle bruke og hvilket garn som egnet seg, og nå sitter det da altså over 200 jenter og strikker på noe de rett og slett ikke aner hva skal bli til slutt... Galskap!! Men veldig moro da!

Det andre prosjektet jeg holder på med er med heklekroken, jeg holder på å hekle denne barnejakken

Jeg er glad jeg har festet trådene etterhvert.... Jeg har ikke kommet så langt på den ennå, men allerede nå har jeg festet ørtogførti tråder på den, så det hadde blitt en forferdelig jobb å sitte og feste alle trådene helt til slutt!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar